Política de reemborsaments i devolucions

Política de Reemborsament i Devolucions de Clean Skin.


Des de Clean Skin S.L. la satisfacció dels nostres clients és la clau de l’èxit. Per això, el nostre major interès és fer de les teves compres una experiència inoblidable. Si es presenta algun descontentament amb els nostres productes, si us plau segueix els passos que s’indiquen a continuació.

Els nostres clients compten amb la possibilitat de retornar qualsevol article de compra demanat per la nostra pàgina web, i que no hagi estat usat i es trobi en el seu embalatge original, en un lapse de set dies des del dia de la seva recepció. En aquest cas, no es realitzarà reemborsament dels diners, sinó que es generarà un codi o val de descompte pel mateix import del producte per a canviar a la nostra botiga virtual www.cleanskin.cat o a la nostra botiga física de Barcelona. Recorda, no retornem els diners.

Si us plau, envia l’article amb el rebut original de compra i conserva una còpia per a referències futures a la següent adreça:

Clean Skin S.L.

Plaça de la Vila, 2

Santa Coloma de Gramenet, 08924

Barcelona

Espanya

No ens fem càrrec de les despeses d’enviament derivades de la devolució. No acceptem enviaments a ports deguts. Si us plau, enviï les seves devolucions a través d’una companyia d’enviaments seriosa. Clean Skin S.L. no es responsabilitza per danys, pèrdues o robatoris mitjançant el transport d’aquestes.


Des de Clean Skin S.L. la satisfacció dels nostres clients és la clau de l’èxit. Per això, el nostre interès més gran és fer de les teves compres una experiència inoblidable.

Té un termini de 14 dies naturals des de la data de recepció de la comanda per executar el dret de desistiment, devolució o canvi, llevat que es tracti de productes frescos i/o peribles que per les seves pròpies característiques puguin deteriorar-se o caducar amb rapidesa, productes confeccionats d’acord amb les especificacions del CLIENT o clarament personalitzats i/o béns precintats que no siguin aptes per ser retornats per raons de protecció de la salut o d’higiene i que hagin estat desprecintats després del lliurament. El dret de desistiment, devolució o canvi no és aplicable als productes esmentats.

Si un producte arriba defectuós o malmès, ha de fer una reclamació dels productes dins de les 24 hores següents a la recepció de la comanda. Es realitzarà el canvi pel mateix producte, sempre havent de remetre el producte en mal estat als nostres magatzems sense cost per al client.

Si un producte està defectuós i es fa la devolució del mateix per a la nostra comprovació posterior, però finalment el producte no està defectuós segons les anàlisis posteriors, els costos de devolució del producte als nostres magatzems i el seu remet posterior al domicili del client hauran de ser assumits pel mateix.

En aquest sentit, per exercir el dret de desistiment, devolució o el canvi del producte adquirit, s’hauran de complir les condicions següents:

  •  
  • El producte ha d’estar en perfecte estat i amb l’embolcall original. Així mateix, no s’ha d’haver obert, desprecintat o utilitzat.
  • Ha de ser tornat en les mateixes condicions en què va ser rebut amb el seu embalatge original intacte.
  • La devolució es pot fer mitjançant enviament per correu ordinari certificat a l’adreça que se us mostrarà en el procés de canvi, o que us adjuntem a l’enviament original. El client ha d’assumir els costos d’enviament del producte.
  • En cas que exerceixi el seu dret de desistiment, ens haurà d’enviar a més el document de desistiment degudament emplenat i signat.
  • En cas de devolució, si l’import del total dels productes adquirits i no tornats no supera l’import mínim perquè no s’apliquin despeses d’enviament (45€), el destinatari també s’ha de fer càrrec dels ports d’enviament originals del primer enviament.
DESISTIMENT

El CLIENT, en relació amb aquelles comandes que no continguin productes frescos i/o peribles que per les seves pròpies característiques puguin deteriorar-se o caducar amb rapidesa, productes confeccionats conforme a les especificacions del CLIENT o clarament personalitzats i/o béns precintats que no siguin aptes per a ser retornats per raons de protecció de la salut o d’higiene i que hagin estat desprecintats després del lliurament, té el dret a desistir del present contracte en un termini de 14 dies naturals sense necessitat de justificació.

El termini de desistiment expirarà al cap de 14 dies naturals del dia que el CLIENT o un tercer indicat per ell, diferent del transportista, va adquirir la possessió material del producte.

Per exercir el dret de desistiment, el CLIENT ens haurà de notificar la vostra decisió de desistir del contracte a través d’una declaració inequívoca (per exemple, una carta enviada per correu postal, per telèfon o correu electrònic), bé mitjançant l’enviament de la mateixa a Clean Skin S. L., domiciliada Santa Coloma de Gramenet 0924, Barcelona, ​​Espanya.

Per complir el termini de desistiment, n’hi ha prou que la comunicació relativa a l’exercici per part seva d’aquest dret sigui enviada abans que venci el termini corresponent.

Consequencies del desistiment:

En cas de desistiment per part del CLIENT, us retornarem tots els pagaments rebuts per la compra, incloses les despeses de lliurament (amb l’excepció de les despeses d’enviament de la devolució resultants de l’elecció per part del CLIENT d’una modalitat de lliurament diferent de la modalitat menys costosa de lliurament ordinari que oferim) sense cap demora indeguda i, en tot cas, no més tard dels 14 dies naturals a partir de la data en què se’ns informi de la seva decisió de desistir del present contracte. Procedirem a efectuar aquest reemborsament utilitzant el mateix mitjà de pagament emprat pel CLIENT per a la transacció inicial, tret que el CLIENT hagi disposat expressament el contrari; en tot cas, no incorrerà en cap despesa a conseqüència del reemborsament.

No obstant això, podrem retenir el reemborsament fins a haver rebut els productes, o fins que el CLIENT hagi presentat una prova de la devolució d’aquests, segons quina condició es compleixi primer.

El CLIENT haurà de tornar-nos o lliurar-nos directament els béns a Clean Skin S.L, Santa Coloma de Gramenet 08924, Barcelona, ​​Espanya, sense cap demora indeguda i, en qualsevol cas, no més tard dels  14 dies naturals a partir de la data en què ens comuniqui la decisió de desistiment del contracte. Es considera complert el termini si efectua la devolució dels béns abans que hagi conclòs aquest termini.

El CLIENT haurà d’assumir el cost directe de devolució del producte, entengueu les despeses de devolució del producte als nostres magatzems.

El CLIENT només serà responsable de la disminució de valor dels béns resultant d’una manipulació diferent de la necessària per establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels productes adquirits.

DEVOLUCIÓ

Si el producte adquirit presenta algun defecte de fabricació o qualitat, o en cas de pèrdua de productes per part de la missatgeria, el CLIENT podrà sol·licitar la seva devolució i/o reposició, dins dels 14 dies naturals posteriors a l’adquisició de la possessió material del producte. En aquest cas ens encarregarem de recollir el producte defectuós o faltant i us enviarem un altre producte idèntic sense cost addicional per al CLIENT. Si el CLIENT desitja la devolució dels diners, ha de reclamar el producte defectuós o faltant abans que es compleixin 24 hores posteriors a la rebuda de la comanda. Si es reclama de forma posterior i no desitja la reposició del producte, s’abonarà la totalitat de l’import abonat pel producte defectuós en un codi descompte per utilitzar a les pròximes comandes.

Els productes en liquidació, en promoció i/o rebaixats no accepten canvis ni devolucions.

Canvis

Per sol·licitar un canvi de producte, sempre que no es tracti de comandes que incloguin productes frescos i/o peribles que per les seves pròpies característiques puguin deteriorar-se o caducar amb rapidesa, productes confeccionats conforme a les especificacions del CLIENT o clarament personalitzats i/o béns precintats que no siguin aptes per ser tornats per raons de protecció de la salut o d’higiene i que hagin estat desprecintats després del lliurament. , el CLIENT ha de contactar amb atenció al client DINS els 14 dies naturals posteriors a l’adquisició de la possessió material del producte. Les despeses d’enviament i recollida en cas de canvi aniran a compte del CLIENT. No s’acceptaran en cap cas enviaments a ports deguts.

Gràcies per confiar en Clean Skin.